reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

reklama

Móda, móda, móda

Som ryšaňa, to je nové!

Ivana Gramblička

Som ryšaňa, to je nové!

Som ryšaňa. Minulý týždeň som mala záchvat sebapremeny a tak som si na hlavu kydla odtieň jarná mrkva praná :) V prvotnom ošiali sa mi to zdalo celkom fajn, ale na moje okolie teraz pôsobím príliš energicky a všetci chcú späť tú krehkú blondínku.

  • 20. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 21
Skladané sukne? OMG! Alebo, čo sa bude nosiť na jar.

Ivana Gramblička

Skladané sukne? OMG! Alebo, čo sa bude nosiť na jar.

Som prechladnutá, chlípem teplý čaj a neviem čo s časom. Dala som si day off, aby som nabrala energiu na sobotu. Budem líčiť, česať a strihať, lebo plesová sezóna je v plnom prúde :) A keďže sa nemôžem túlať po útrobách nákupných centier (aj keby som veľmi chcela:)), tak slintám nad jarnými kolekciami aspoň cez net... aj tak sa dá...

  • 15. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Dopriala som si do šatníka? Nech!

Ivana Gramblička

Dopriala som si do šatníka? Nech!

Konečne nastal ten správny čas napísať o mojej dlhodobej závislosti ktorou je móda. Oblečenie nakupujem často, vo veľkom, rôzne štýly... Po rokoch môjej závislosti som si vypestovala doslova a dopísmena röntgénový zrak. Dobrý kúsok "zamerám" cez celú predajňu a tak už dávno nepraktizujem prehrabávanie sa handrami v regáloch. Dnes chcem predstaviť dva kabáty, ktoré pribudli do môjho šatníka v poslednom čase. Chudák šatník... :)

  • 27. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 61
reklama
SkryťZatvoriť reklamu