reklama

Ako skrotiť kučery?

Vanda mi po svojej premene odpísala na moju zvedavú otázku, ako reagovalo okolie takto: "Veľmi ale naozaj veľmi pozitívne. Každý deň nový zážitok. Naozaj mi to veľmi prospelo." Potešila som sa. :)Ale to predbieham udalosti. Poďme pekne po poriadku, ako sme sa k Vandinej premene dopracovali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

((gal))

ÚČES

Strih

Vanda mala polodlhú postupku už dlhší čas. Aj ja som ju tak strihávala. Seklo jej to, ale.....Ale už potrebovala nejakú zmenu. K jej suchým kučeravým vlasom je polodlhý strih ideálny, pretože, keby mala príliš krátky strih, mohla by vyzerať ako "mikrofón" a na druhej strasne, príliš dlhé vlasy kučerám neprajú, pretože pod svojou vlastnou ťiažou sa vystierajú. Zvolila som preto účes na "boba", odľahčila sa týmpádom šija a svoj štíhly krk sme odkryli širokému okoliu, nech sa môze kochať. :) Dopredu sa vlasy pozvoľne predlžujú a pôsobí to veľmi žensky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Farba

Vanda je blondína s modrými očami. Pekné, ale....Ale aj farba si pýtala novú letnú verziu. A tak sa dočkala a zrodila sa perlová blond. Iné, zaujímavejšie, šik.....Veď posúďte aj vy. :)

Tip: Ak ste kučeravá blondína, ultra blond farby vlasy väčšmi vysušujú, preto sú pre vás vhodnejšie farby, ktoré vlasy príliš nezosvetlujú.

Líčenie

Vanda sa nedávno vrátila z teplých krajín a preto bola osmahnutá pekne do bronzova. Jej bronz farbu som ešte viac podčiarkla a dotvorila. Použila som šedopieskové očné tiene a linku. Obočie som tiež trošku prifarbila a na líca som použila bronzer. Na pery som natrela jemný broskyňový rúž.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už aj vy sa môžete kochať novou Vandou :)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu