reklama

Účes a lá vrabčiatko ... milé.. :)

"Dnes tuším nezaspíííím. Ja sa tak teším, že asi puknem!" písala mi Janka cez chat, keď som ju vyhlásila za výherkyňu totálnej premeny. Jej vlasy súrne potrebovali "refresh" a tak som (dúfam), spravila zo šibalského chlapčenského kukuču Janky ozajstnú ženu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

((gal))

ÚČES

Strih

Jankine vlasy neboli upravované už štvrť roka, čo je na krátke vlasy veľmi dlhá doba, pretože tento typ účesu si vyžaduje veľmi pravideľnú úpravu (1x mesačne min.). A bolo to aj vidieť. Neváhala som preto a "vykosila" som ju ako sa patrí. Pre osvieženie som jej časť ofiny nechala dlhšiu a prestrihanú, aby sa dalo pri úprave s vlasmi blbnúť. Ak bude mať Janka chuť, môže si dlhšiu partiu ofinky "švacnúť" na druhú stranu a bude to vyzerať dobre. Overené, vyskúšane! :)

Farba

Bola čierna, dlhodobo. Nie, že by Janke nepristala, ale.....dali sme tam niečo živšie a viac "cool". Tmavhnedú s bordovým odleskom. Čiernej sa zbavuje ťažko, ale keďže Janka má krátke vlasy, tak som si s tým veľkú hlavu nerobila. Čiernu sme stiahli melírom a dĺžky odstrihli, takže aj ovca bola celá aj vlk sýty:). Po umytí sme hneď vedeli, že to bola dobrá voľba. Nová farba Janku rozžiarila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

LÍČENIE

Jankina tvár pôsobí veľmi šibalsky. Ako také neposlušné chlapčisko, preto by malo byť líčenie pre Janku samozrejmosťou, aby sa podčiarkli ženské črty tváre. Janka má výraznejšie obočie, to som tentokrát len prečesala a zafixovala, očiam som dodala hĺbku strednohnedým tieňom, inak som celé viečko pretrela len smotanovotelovou farbou a vykreslila som očiam linku. Lícne kosti som zvýraznila bronzerom a pery som nechala v nude farbe a pretrela bezfarebnym leskom. A je z nej žena s "Ž", čo myslíte? :)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu