reklama

Aj maminy sa chcú na stužkovej páčiť

Katka sa chystá dcére na stužkovú a tak ma navštívila v salóne, aby som ju kuščo poľudštila. Momentálne je Katka aj štastná tehuľka s nejakým tým kilom navyše, ale to jej nebráni, aby bola pri svojej dcére aj ona za hviezdu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

((gal))

ÚČES

Prezradila mi, že u kaderníčky už dlhšie nebola, takže mala viditeľné odrasty, ktoré sa však v účese stratili. Katke som navlnila vlasy, aby získali trochu objemu a lahšie sa tvarovali do účesu. Katke sa rozpustené vlasy veľmi páčili a zvažovala možnosť ísť na stužkovú slávnosť v nich. Nakoniec sa ale rozhodla pre elegantný účes, dozdobený perličkovými vlásenkami, ktorý jej veľmi pristal.

LÍČENIE

Katkino líčenie sa nieslo v hnedastých odtieňoch, ktoré som použila na horné viečka a fialovým tieňom som dodala šmrnc jej spodným viečkam. Riasy som pretrela vodeodolnou špirálou, pretože slzičky dojatia určite vypustí pri pohľade na svoju ostužkovanú dcéru. Obočie bolo treba dokresliť hnedým tieňom, pretože Katkino prirodzené je takmer neviditeľné. Dodala som trošku bronzu na líčka, pre zdravší vzhľad a na pekne krojené pery som použila ružovoteľový rúž s kvapkou lesku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A Katka sa môže hrdo niesť vedľa svojej dospelej dcéry :)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu