reklama

Účes a líčenie na stužkovú, ples či svadbu

Pomaly sa opäť blíži čas stužkových slávností. Pripravila som si preto pre vás dva rôzne účesy a jedno líčenie, ktoré môžete využiť nielen na takú príležitosť akou je stužková. Lucka je krehké mladé žieňa s dlhými a jemnými vláskami, ktoré ako sama priznala nosí väčšinou stiahnuté v cope. Chcela som jej ukázať, ako sa dá aj z jemných a nie veľmi objemných vlasov vyčarovať bohatý účes.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

((gal))

ÚČES

Pri oboch výčesoch som použila vlasovú výplň, ktorú som vyrobila sama pomocou sieťky na vlasy a umelých vlasov. Oba typy účesov sú hladké a elegantné. Mohli by sa doplniť vhodne zvolenou štrasovou sponou, stuhou, alebo nejakou inou ozdobou. Kreativite sa mädze nekladú. :) Ale s citom.

LÍČENIE

Líčenie som volila jemné, svetlé a rozžiarujúce, aby vynikli Luckine pekné oči. Iba hĺbku som zvýraznila tmavšou farbičkou. Na pery som použila štavnatý fialovoružový lesk, aby som podtrhla dievčenský výraz tváre.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako jej to pristalo? Nech sa páči, pozrite sa...:)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu