reklama

Ďalšia nevesta v mojich rukách

Svadba je veľký deň, to mi isto dáte za pravdu. Preto sa netreba čudovať nevestám - čakateľkám, že prípravám na túto ohromnú udalosť venujú toľko času. Všetko chcú mať tip - top a neoddeliteľnou súšasťou tohoto veľkého dňa je svadobná vizáž. Lenka bola u mňa v salóne počas plesovej sezóny a asi sa jej spoločenský look zapáčil (pevne verím, že hej:)) a tak sa vrátila opať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

((gal))

ÚČES

Lenke som robila podobný účes do boku aj v zime, keď sa chystala plesať na plese. Účes do boku jej vyhovoval a tak si ho želala mať aj na svadbe. I stalo sa. Lenkine vlasy sú prirodzene kučeravé a ja som chcela docieliť účes, ktorý by pôsobil uhladenejším dojmom, takže som prameň po prameni žehlila a zaroveň natáčala. Jednostlivé vlnky som cez seba preplietala a tvarovala do samotného účesu.

LÍČENIE

Lenkine líčenie som ladila do kovových odtieňov v kombinácii s baklažánovým tieňom. Sústredila som sa hlavne na precízne vytieňovanie oka, aby krásne vystúpili do popredia jej modré oči. Rúž a lesk som volila v jemnom ružovkasto-naturálnom odtieni.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tu je zopár rád, ktoré sa zídu každej neveste :)

Po prvé, líčenie v svadboný deň musí byť dhlotrváce. Slúžia nám k tomu rôzne fixatéry pod make-up, fixatéry na make-up, púdre a bázy pod očné tiene.

Po druhé, aspoň špirála by mala byť vodeodolná, nie len kvôli slzičkám radosti. A rúž by mal byť dlhotrvácny, alebo oteruvzdorný, pre záplavu bozkov.

Po tretie, líčenie by nemalo byť ani príliš jemné, ani príliš výrazné. Príliš jemné líčenie nevyzneje pekne na fotkách, pretože blesk pohltí farby a nevesta vyzerá akoby ani nemala make-up. A naopak, radšej by sme sa mali vyhnúť príliš výraznému líčeniu, aby nevesta nevyzerala zmaľovane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po štvrté. Vo svoj veľký deň si môžme dopriať umelé trsy. Vyzerajú oveľa prirodzenejšie ako celý pás umelých rias, ale krásne zahustia prirodzené vejáriky. Trsy treba lepiť čo najtesnejšie k prirodzeným riasam, aby sme nemali dva podivne vyzerajúce riadky s riasami :)

A môžme sa ísť svadbovať :)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu