reklama

Miška: ako na zvodný pohľad.. :)

Študentka Miška nemala žiadnu konkrétnu predstavu líčenia. Mala len požiadavku, aby som prekryla jemné pehy, ktoré vlastní :). Na úvod celkom jednoduchá úloha, z ktorej nakoniec vzniklo trošku náročnejšie líčenie vhodné na slávnostný večer...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

((gal))

S ČÍM SOM PRACOVALA

Podkladové sérum, krycí korektor zelený a ružový, make-up, púder, báza pod očné tiene. Čierna trblietavá ceruzka na oči, ružový matný očný tieň, tmavošedý matný očný tieň, biely matný očný tieň, čierna riasenka. Hnedý tieň a fixátor na obočie, broskyňová farba na líčka a sýty staroružový lesk na pery.

PRÍPRAVA PLETI

Miška má normálny typ pleti s jemnými pehami. Mne sa pehy na tvári páčia, ale Miška je s nimi tak trochu nespokojná a želala si, aby som ich prekryla. To nebol žiadny problém, pretože boli naozaj veľmi jemné. Pred samotným líčením som Miške vykorigovala obočie a "let's go to make-up"... :) Najskôr som Mišku odlíčila a na čistú pleť naniesla podkladové sérum, jemné začervenania a kruhy pod očami som prekryla zeleným a ružovým korektorom. Potom nasledoval make-up a púder pre zafixovanie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

POSTUP LÍČENIA

Miška má pekne tvarované oči a tak som ich mohla orámovať celé čiernou ceruzkou s jemnými trblietkami. Po celom obvode pohyblivého viečka som naniesla ružový matný očný tieň. Vnútorný kútik oka som zvýraznila použitím bieleho matného očného tieňa, ktorý opticky zvýraznil oči. Do vonkajšieho kútika oka som naniesla matný tmavošedý tieň, ktorý som vytieňovala pozdĺž záhybu oka. Čierna riasenka podtrhla celkový zvodný pohľad Miškiných očí... :)

Vykorigované obočie som zafixovala gélom na obočie.

RADA NA ZÁVER

Ak chceme zýrazniť hĺbku očí, orámujeme ich čiernou ceruzkou. Aj tie menej zručné z nás to zvládnu. Linka nemusí byť úplne dokonalá, pretože ju prekryjeme očnými tieňmi, ktoré nanášame až po orámovaní oka, alebo ju jemne štetcom rozmažeme do stratena.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Autor fotografií: Katarína Mrázková © 2010

Strih a farba vlasov: Simon Štefanka

Styling účesu: JAAAAA... :)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu