reklama

Zničené a suché vlasy bez lesku? Preč s nimi!

"Už roky nosím vlasy v cope a farbím si ich doma na blond." Bola odpoveď výherkyne totálnej premeny Anky, keď som vyzvedala, či nosieva vlasy aj rozpustené a či navštevuje pri farbení odborníka. Vlasy mala suché, bez lesku a nevyzerali vôbec zdravo. Mdlá blond farba uberala šťavu aj Ankinej bledej tvári a tak to teda nie! S tým musíme zatočiť!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

((gal))

ÚČES

Strih

Anka má úzku tváričku a preto potrebuje účes, ktorý jej dodá "objem" tam, kde treba. Tým, že nosievala vlasy neustále v cope, ešte viac upozorňovala na svoju menšiu užšiu tvár. Pri výbere strihu a farby mi nechala voľnú ruku a prezradila mi, že bola nachystaná ísť aj úplne nakrátko. :) Túto možnosť som nevyužila, pretože pri krátkom strihu by boli opať vyditeľné tie črty tváre, ktoré som sa snažila polodlhým "bobom" zamaskovať.

Farba

Hneď ako som Anku zbáčila, vedela som, že zažltnutá blond farba nie je nič pre ňu. Miesto nej som zvolila tmavšiu blond so studeným perleťovým nádychom. Pôsobí v nej oveľa prirodzenejšie a tvári dodala farba opať zdravý výraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

LÍČENIE

Pri líčení som chcela dať vyniknúť modrej farbe Ankiných očí. Volila som preto kovové odtiene drahých kameňov s nádychom do baklažánovej. Dala som si záležať na vykorigovaní Ankiného obočia, ktoré bolo veľmi úzke a veľmi vytrhané. Obočie som najprv usmernila a vykorigovala ceruzkou do požadovaného tvaru a následne vyplnila hnedým tieňom a zafixovala. Šťavu líčkam dodala ružovkastá lícenka a namiesto rúžu som použila iba jemný lesk na pery.

Anka odchádzala zo salónu ako nový človek a stihla mi už prezradiť, že ohlasy na jej nový look boli úplne super. Tak super. :)

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu