reklama

Aj vy ste podľahli blondmááánii?

"Urob zo mňa aj chodiaci peroxid! Máš voľné ruky." To boli Matine slová, keď sme sa dohadovali akú premenu by chcela podstúpiť. Žiadny peroxid sa nakoniec nekonal, konala sa len krásna, prirodzená blond farba, ktorá spravila z krásnej ženy ešte krajšiu. Ako sa nám to podarilo? Pozrite sa! :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

((gal))

ÚČES

Farba: Maťa nosila dlhé roky červené a ryšavé odtiene vlasov, ktoré jej síce pristali, ale robili ju trošku staršou. Blondínka už bola tiež, čoho dôkazom bola fotka žltého kuriatka na fotografii. Farbila sa vtedy sama a ako to už býva zvykom pri domácom odfarbovaní, výsledná farba bola žltá. Preto, ak plánujete aj vy podľahnúť blondmánii, zverte svoje vlasy radšej do rúk kaderníka.

Maťkine vlasy som najprv zosvetlila a následne naniesla prirodzeny blond odtien. Maťa je vo svojej prirodzenosti svetlovláska s modrymi očami, takže blond bola pre ňu trefa do čierneho.:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strih: Maťa má jemné vlasy a dlhé roky nosila polodlhého boba až kým sme sa pred pol rokom nerozhodli ostrihať ju na kratší šmrncovnejší účes. Pred blonďatou premenou nebola na strih už tri mesiace, čo sa dalo ľahko zistiť, pretože účes už nedržal tvar. Kratší strih si vyžaduje častejšie návštevy kaderníka, cca raz za mesiac-dva, podľa toho, ako "speedy" vám rastú vaše vlasy. Vlasy som jej len prestrihala a dala im opäť "fresh look".

LÍČENIE

V deň premeny mala Maťa program na večer a chystala sa na babskú jazdu, takže som tomu prispôsobila aj líčenie, ktoré bolo výraznejšie. Použila som fialové, ružové a smotanové očné tiene v kombinácii s fialovokovovou linkou. Naučila som ju, ako správne tvarovať a dokreslovať obočie, ktoré si Maťa dokreslovala blízko - veľmi blízko ku koreňu nosa, čím opticky zbližovala oči a v jej prípade takáto korekcia nebola vhodná, kedže má súmerné črty tváre. Lícne kosti som zvýraznila ružovou lícenkou a nad lícne kosti som naniesla rozjasňovač. Pery som jej spravila taktiež výraznejšie. Maťe už nič neostávalo, iba pobrať sa do ulíc a ohurovať svojim novým vzhľadom. :) Ohúrila aj vás?

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu