reklama

Totálna premena! Účes aj vizáž

Prosím, ostrihajte ma! Toto želanie na mňa vykuklo, keď som si listovala prihlášky do našej premenárne v záplave prijatej pošty. Poslala ho mladá Bratislavčanka Janka, ktorá okrem iného do dotazníku uviedla, že očakáva extravagantný účes a totálnu premenu. Neodolala som!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (176)

((gal))

Keď prišla na miesto činu, do našeho salónu v sprievode svojej krstnej, najprv som si myslela, že je to jej mamina a že si od nej budem musieť pýtať dovolenie ostrihať Janku na krátko, pretože vyzerala ako 16 ročné dievčatko :)
"Urobte so mnou niečo, chcem vyzerať staršie a chcela by som vyskúšať aj blond farbu." Povedala dvadsaďdva ročná študentka :) Tak na čo ešte čakáme? Šups ho do kresla!

FARBA

Janka prišla so svojou prirodzenou nefarbenou hrivou a chcela vyskúšať blond. Tak som sa jej želaním nechala inšpirovať a vyšla z toho prirodzená blond v odtieni moka. Nová farba vlasov pekne doľaduje farbu Jankinej pokožky a hodi sa jej aj k farbe očí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

STRIH

Hneď ako si Janka sadla do našeho kaderníckeho kresla, schmatla som nožničky a šmikla som jej copisko, ktorého sa Janka veľmi rada zbavila. Dokonca nám ho aj nechala :)
Neskôr som sa na jej hlave vybúrila a vytvorila veľmi praktický, športový a extravagantný účes. S úpravou tohto strihu nebude mať Janka žiadne oplietačky. Presvedčili sme sa o tom aj priamo na placi, keď jej vlasy voľne schli, kým som jej face dávala do richtigu.

LÍČENIE

Janka je športový typ žienky a neobľubuje ranné postávačky pred zrkadlom. Chcela ukázať jednoduché denné líčenie, ktoré jej nezaberie veľa času. Volila som decentné jemné farbičky v neutrálnych zemitých odtieňoch. Dbala som hlavne o trvácnosť celého denného líčenia, aby Janke vydržalo počas celého dňa a nemusela sa ním viac zapodievať. Prím pri trvácom líčení hrajú podkladová báza a podklad pod očné tiene, ktoré som pri tomto líčení použila. Taktiež som Janke zafixovala a prečesala neposlušné obočie a zdravú farbu jej dodal jemný poprašok ružovej lícenky. Pery som neobkreslovala žiadnou konturovacou ceruzkou, ani rúžom, pretrela som ich iba leskom na pery, čo si vyžaduje minimálne úsilia a maximálny efekt.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nová Janka je teraz nepriehľadnuteľná :) Čo myslíte?

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu