reklama

Zladená Janette

Janette ešte skôr ako si sadla do vizážistického kresla vyťahovala na mňa svoje fialové tieľko, aby som ho zladila s jej viečkami. Neskôr sme zistili, že má aj fialové sako, fialovo - ružovú šálu, fialové…ružové…no vlastne všetko :) Takže keď som bola náležite oboznámená s Janettiným outfitom, mohla si pokojne sadnúť do kresla a nastaviť mi svoju tvár...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Samozrejme ešte predtým sa vyhral s Janettinými vlasmi kaderník Simon, ktorý jej skrátil vlasy na jednoducho upraviteľný strih a farbu na prirodzený odtieň kávy. Šikovník :) ((gal))

S ČÍM SOM PRACOVALA

Podkladové sérum, krycí korektor zelený a ružový, make-up, transparentný púder, báza pod očné tiene. Trio tieňov, hnedý tieň a fixatér na obočie. Šedá kajalová ceruzka. Lícenka ružovozlatistej farby. Kontrúrovacia ceruzka na pery a lesk.

PRÍPRAVA PLETI

Pleť som si najskôr dôkladne odlíčila, potom som naniesla primer pod make-up, nasledoval samotný make-up, poprašok púdru na zafixovanie a išlo sa na vec.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

POSTUP LÍČENIA

Tiene sa niesli v smotanových, ružovo - fialových a šedých odtieňoch. Na hornú líniu rias bola použitá šedá kajalová ceruzka. Špirálou sme zahustili riasy a veľmi pekné a plné Janettine pery sme vyfarbili do ružových tónov.

RADA NA ZÁVER

Ak ste aj vy typy žien, ktoré majú radi líčenie vo farbách oblečenia, tak radím použiť neutrálne odtiene do vonkajších kútikov a tieň, ktorý ladí naniesť len na pohyblivé viečko. Pri žmurkaní farba v tóne oblečenia pekne vynikne, ale zároveň nebudete pôsobiť, že ste od hlavy po päty navlieknutá v jednej farbe.

Autor fotografií: Katarína Mrázková © 2010

Ivana Gramblička

Ivana Gramblička

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vizážistka a kaderníčka Ivana Stanclová Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáVizáž a líčenieMóda, móda, móda

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu